מייסד ומנכ"ל Duolingo, לואיס פון אהן, שואף לפתות ילדים החוצה מ- TikTok ואינסטגרם באמצעות הגרסה החדשה של אפליקציית למידת השפה הפופולרית Duolingo. האפליקציה, המתמקדת במתמטיקה ברמה של בית הספר היסודי, תושק בשנה הבאה. לואיס פון אהן אמר: "Duolingo ידועה בלמידת שפות אך משימתנו תמיד הייתה כללית יותר – מדובר בחינוך, אבל הבעיה עם סמארטפונים היא שהם מגיעים גם עם דברים שמפריעים, כמו TikTok". לדואולינגו, שהושקה בשנת 2012, יש 40 מיליון משתמשים חודשיים והורידו אותה 500 מיליון פעמים ברחבי העולם. החברה רואה את יריבותיה כמו TikTok ואינסטגרם, יותר ויותר כאפליקציות חינמיות ולא כפלטפורמות חינוך, בסופו של דבר כולן מתחרות על תשומת לב וזמן המסך, אז למה שזמן המסך הזה לא יהיה פרודקטיבי ומחנך?
