יפעת מכרזים משיקה: שת״פ עם sPReader – פלטפורמה ליצירת תוכן לעסקים

מאת מערכת ניוטוב

Jirsak/shutterstock.com
Jirsak/shutterstock.com

שיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest

מערכת sPReader הינה כלי דיגיטלי חדשני ליצירת כתבות על העסק ופרסומן הישיר בתקשורת וברשת. יפעת מכרזים יוצאת עם הטבה ללקוחותיה אחרי שהשיקה בשנה האחרונה את הכלי ״סוכן חכם״ למציאת הזדמנויות עסקיות והגדלת המכירות עבור עסקים קטנים, יפעת מכרזים משיקה שיתוף פעולה ייחודי עם סטארטאפ ישראלי עבור מועדון הלקוחות שלה – sPReader הפלטפורמה ליצירת תוכן ופרסומו באתרי החדשות והמגזינים המובילים.

כידוע, יפעת מכרזים מספקת פתרון מתקדם לבעלי עסקים קטנים כגדולים המעוניינים להיחשף לכל המכרזים הרלוונטיים עבורם במקום אחד, ושולחת לכל לקוח את המידע שמתאים לו, למייל ו/או לנייד. וכיום משיקה שיתוף פעולה חדשני ללקוחותיה כדי לקדם את העסק שלכם וליצור עוד מכירות והזדמנויות עסקיות.

פלטפורמת sPReader (ספרדר) מיועדת גם היא לעסקים קטנים ובינוניים אשר מעוניינים לפרסם את העסק שלהם בצורה האפקטיבית ביותר, לייצר מודעות ללקוחות פוטנציאלים, ולבסס את מעמדם בתקשורת הארצית וברשת. ממש כמו המותגים הגדולים.

דיאנה לברן, מנכ״לית יפעת מכרזים: ״עסקים קטנים ובינוניים במדינת ישראל מחפשים את הדרך איך לקדם את העסק שלהם ואיך לייצר עבור עצמם הזדמנויות עסקיות מתאימות. חשיפה נכונה במדיה, יכולה לסלול עבורם דרך קלה יותר. שיתוף הפעולה עם ספרדר, בהחלט פותחת עבור העסקים דלת רחבה יותר".

ניצן פוקס, מנכ״לית sPReader: ״היום זה כבר ידוע, כדי למכור במיוחד באינטרנט, חייב להיות לך מותג מוכר ומבוסס. גם אם אתה עסק קטן שמוכר רק באזור נתניה למשל״. ומוסיפה ״ספרדר מנגישה לעסק הקטן את האסטרטגיה השיווקית הכי חמה בעולם היום – מודעות למותג או Brand Awareness, ליצור בשניות תוכן איכותי ולפרסם אותו במהירות במדיה הרלוונטית ביותר״.

 

השארת תגובה

רוצים לקבל ידיעות חיוביות במהלך השבוע ?

מי אנחנו?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

רוצים שהשבוע שלכם יהיה חיובי?

דילוג לתוכן