הסדרה המדוברת ביותר ששמה "משחק הדיונון" ממשיכה להכות גלים בכל רחבי העולם, וצוברת מאות ואלפי צופים ונראה שבקרוב היא תהפוך להיות הסדרה הנצפית ביותר בתולדות נטפליקס. אך נראה כי המרוויחה העיקרית היא יצרנית ממתקים בדרום קוריאה: במהלך פרקי הסדרה מוצג ממתק דרום קוריאני בשם "דלגונה": ממתק טופי שעשוי מסוכר ואבקת סודה לשתייה, שמומסים ומתקשים לכדי דסקית שטוחה וקשיחה. בעקבות החשיפה בתכנית, הביקוש לדלגונה הרקיע שחקים ויצרניה לא עומדים בקצב. בסדרה המתמודדים בתחרות צריכים להצליח לחצוב צורה מסובכת בתוך ממתק הטופי הפופולרי, בעדינות, מבלי לשבור אותו, וכעת המשחק הפך להיות גם אתגר בטיקטוק, שבו משתמשים באפליקציה מכינים את הדלגונה ומנסים לעצב ממנה צורות שונות כמו משולשים, לבבות ומטריות.
